45

Καμιά φορά αναρωτιέμαι για την τυχαία χωροθέτηση των αντικειμένων μέσα στο σπίτι μου. Γιατί το μπρίκι είναι στο ραφάκι του μπάνιου; Πως βρέθηκε το αντικουνουπικό στο συρτάρι του κομοδίνου; Γιατί έχω το betadin στο σαλόνι; Το μπρίκι το παρατήρησα πριν από λίγη ώρα όταν έπλενα το πρόσωπο μου στο νιπτήρα.

Και αυτές οι σκέψεις, δεν είναι ακριβώς οτι με βασανίζουν όλη μέρα, αλλά διαρκούν για μέρες. Κυρίως για το ότι παλιότερα τέτοιες αταξίες δεν απαντώνταν στο σπίτι μου.

Γιατί δεν έχω πετάξει τα σκουπίδια εδώ και περίπου δέκα μέρες;

Φέτος θα είναι η πρώτη φορά που δεν θα ψηφίσω. Και είχα αποφασίσει τί θα ψηφίσω. Ακύρωσα και τα εισιτήρια. Από τα πρωί κάνω εμετό, νομίζω είναι από τις φράουλες που έφαγα χθες βράδυ. Μάλλον σαν τιμωρία που γενικά δεν τρώω φράουλες. Το ίδιο είχα πει παλιότερα και για τα cinnamon buns και τελικά έφαγα δύο. Αμάσητα σχεδόν. Τότε όμως δεν είχα κάνει εμετό. Την επόμενη μέρα βέβαια είχα hangover. Μάλλον όμως έφταιγαν οι πολλές μπύρες για το hangover.

Τέλος πάντων, ναι, δεν θα ψηφίσω. Νομίζω φταίνε οι φράουλες. Αλλά ακόμα δεν μπορώ να θυμηθώ γιατί το μπρίκι είναι στο ραφάκι του μπάνιου.

ντισκάς

