72

Ναι, γεια σας. Μια προσφορά θα ήθελα να σας κάνω.
Συγκεκριμένα, θα ήθελα να δουλεύω για εσάς 18 ώρες την ημέρα, 6 ημέρες την εβδομάδα, κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα. Θα κάνω όλα τα θελήματα. Ακόμα κι αυτά που δεν μπορώ να κάνω. Θα κόβω ώρες από τον ύπνο μου. Θα σταματήσω να τρώω, να κατουράω και να χέζω για να εξοικονομώ χρόνο από το 24ώρο για να ‘χω χρόνο να τα μαθαίνω και να τα κάνω. Θα παίρνω τα ρούχα από το καθαριστήριο και θα ψωνίζω από τη λαϊκή όλα σας τα απαραίτητα. Φυσικά θα με πληρώνετε ό,τι εσείς νομίζετε. Salary dependent on qualifications. Κάθε βδομάδα θα έχω μάθει και ένα καινούριο κόλπο for your entertainment. Όπως οι φώκιες στα θαλάσσια πάρκα. Έχω και χαριτωμένη μύτη. Ορίστε και μια φωτογραφία μου προφίλ.
Όχι, δεν με βρίσκετε σε μεγάλη οικονομική ανάγκη. Μόνο, να, είναι που θέλω κι εγώ να βρω ένα τρόπο να κάνω αυτό που ονειρεύτηκα.
Με καταλαβαίνετε;
Όχι, δεν ονειρεύτηκα να γίνω γιουσουφάκι. Ακαδημαϊκός θέλω να γίνω.
Σας παρακαλώ, μη γελάτε.

ντισκάς

