Αμυγδαλέζα-Μαξίμου, ένα τρίποντο απόσταση

Και λοιπόν ο Γιάννης Αντετοκούμπο βρήκε φόρμουλα να πάρει το ελληνικό διαβατήριο, να φτάσει μέχρι τα drafts του NBA και να τον τσακώσει το Μιλγούοκι. Μπράβο Γιάννη, καλά να περάσεις, κι αν ήμουν εσύ, θα έβρισκα άλλη μια φόρμουλα να πάρω και την οικογένειά μου μαζί μου και δεν θα ξαναγυρνούσαμε ποτέ σ’ αυτή την χαβούζα.
Για να είμαι και απολύτως ειλικρινής, εγώ θα προτιμούσα το διαβατήριο της Νιγηρίας ώστε να αποφύγω να κάνουν πάρτυ και μικροπολιτική στο όνομά μου μερικοί γελοίοι:
Screen Shot 2013-07-02 at 18.50.31
Άλλωστε αυτοί οι ‘άνθρωποι’, κάποιους σαν τον Αντετοκούμπο, δηλαδή παιδιά μεταναστών γεννημένα στην Ελλάδα, τους χαρακτηρίζουν “άοπλους εισβολείς”, οι οποίοι “δεν μπορούν να μείνουν στην Χώρα μας”:
Screen Shot 2013-07-02 at 19.01.43
Οι γονείς του Αντετοκούμπο μάθαμε οτι πουλουσαν πράματα στους δρόμους (όπως πολλοί μετανάστες) και πως άλλαζαν σπίτι κάθε τόσο (μπας και βρουν φθηνότερο ενοίκιο). Όταν βέβαια ο Γιάννης μπήκε στο NBA, κι αυτός κι η οικογένεια του βρήκαν και την πόρτα του Μαξίμου ανοιχτή, κι έτσι ο Σαμαράς, ως άλλος Καραμανλής, πραγματοποίησε το όνειρο του να φωτογραφεί με έναν σταρ (σ.τ.σ. ο Καραμανλής φωτογραφιζόταν περήφανος-περήφανος με Παπαραίζου μετά την επιτυχία της Γιουροβίζιον , η Βίσση δεν πιάνεται – εκτός κι αν έχετε φωτογραφίες, in which case αφήστε τες στα comments).

Τι μ’ έπιασε τώρα ε;

Το εξαιρετικό κολάζ που μοιράστηκε ο κύριος Μουρούτης επιδεικνύει αφενός μια υποκρισία (ξερουμε την λύσσα που επέδειξε η ΝΔ ωστε οι άλλοι, μη-μπασκετμπολίστες, Αντετοκούμπο να πάνε πακέτο σε άγνωστες γι’ αυτούς χώρες), αφετέρου, αυτή η ερώτηση “Βρείτε τον έλληνα”, εμένα μου θύμισε κάποιες οικογενειακές μας ιστορίες.
Η μόνη χώρα που γνώρισε αυτός στα αριστερά είναι η χώρα μας. Εδώ μεγάλωσε, έπαιξε, μορφώθηκε. Δεν χωράει αμφιβολία για το τι είναι, ακόμα κι αν το δέρμα του ήταν ροζ με πράσινες βούλες και τον λέγαν Κρουτσνάγια.

Γιατί στο διάλο με ρωτάει για τους δεξιά; Θεωρεί, ας πούμε, οτι λειτουργούν αντίθετα προς τα εθνικά συμφέροντα; Παρατραβηγμένο ίσως. Αλλά μαθαίνεις όταν παθαίνεις.

(με στεναχωρεί που τα ‘does not compute’ έχουν αρχίσει να αυξάνουν)

ντισκάς

